duuuunder

hej bloggen!
kom hem för en stund sen från stan :) det var dunder ! kan berätta lite om dagen.
först så vare ju skola, jag jobbade mycke med svenska & matte. sen hade jag också KP idag. för er som vet vad det är fattat. ni som inte går på kunskap fattar nog inte vad det är , men iaf..
sen efter skolan , så hade ju jag PH samtal, man stannar 1 timme efter skolan och pratar om hur det har gått & så.
efter mitt PH samtal så åkte jag, anna & lisa in till stan. hahah det gick ju väldigt bra på bussen! eller?..
Hhahah TYP bara lisa & anna som fattar.. men aja. i stan mötte vi upp Cilla , wilma , klara & Daniela .
Vi var med dom ganska så länge. sen efter vi hade ätit så skulle anna direkt hem. vet inte vad hon skulle göra.
men hon gick hem iaf. och då vare bara jag & dom andra förutom anna kvar då!:)
efter kanske en halvtimme? eller 45 minuter? så åkte typ Wilma, cilla & klara hem.. ojusste , glömde ju att Rikard och Andreas också var med på stan!
men sen åkte alla dom hem. och då vare bara jag Lisa & Daniela kvar. vi gick runt och hade det så sjukt kul.
haha lite skratt eller? neeej tror inte det va.
hahahha vi garvade som fan inne i new yorker . så jävla kul. glömmer aldrig.
och sen typ efter 30 min så åkte alla hem. som tur va så mötte jag antonia som skulle ta bussen med mej hem :)
hon bor ju granne med mej, så det var kul att träffa den sötnosen.
men nu skajag tagga! jag köpte förresten en tröja & en halsduk. kommer bild !
puss hej !
en bild på min halsduk och tröja!
halsduk- gina tricot 99 kr
tröja- gina tricot  99 kr
så båda finns och köpa där !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0