FILM

hej , kom nyss till mina kusiner. var hos min mormor innan.
i skolan idag så fick vi visitera ett riktigt lammhjärta! HAHAHA omg vad äckligt det var! haha men det var typ bara jag som kände på allting. haha kände på lungorna ,hjärnan och allting.
men efter skolan så åkte jag ner på stan med jonna ,maja och anna. men när vi kom till stan så åkte alla hem.
för jag skulle till mmin mormor och lämna lite saker, för min väska var så tuuuuuuuuuung!
jag orkade inte gå runt och bära på min väska.. jag träffade iaf saknade antonia idag på stan :)
vi hade det som vanligt kul. vi snackade massa & åt godis :) haha , men typ 5 så gick jag tillbaka till min mormor och var där till nu, och nu så kom vi hem från henne . så nu sitter jag här med madde & matilda :)
vi ska typ kolla på någon film och ha det myysigt lite sådär .. haha fail.
men vi hörs imorn , bloggar mer dååå. puss !

'

Kommentarer
Postat av: Artan

Hej, hur mår du idag?

Kram!

2011-09-17 @ 01:26:07
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0