JU MER DOM SPOTTAR

hej, kom nyss hem från stan. var där med sötnosen anna & ellen. vi hann inte träffas så länge eftersom att jag var tvungen att åka hem och göra matte.. HAHAH på typ 1 månad har jag bara gjort 1 sida.. snacka om eftebliven tjej vi har att göra med här va?:D skolan var vel ganska rolig idag. var typ helt sur imorse. fick typ damp om nån öppna käften..ALLA ÄR RÄDDA FÖR MIG NU :O eller nej, ingen är rädd för mig????????
nej men inte exakt så vare. men typ..;s annars var det vel kuligt? hihhihihihihih hej jag är 8 år. vgd??
hahah, men ska snart sätta mig ner och plugga matte. somsagt så ligger jag lite efter sådär..
hahah som ni kanske ser så har jag väldigt kul när jag skriver det här inlägget! FETT KUL! eller?
NEJMEN WTF? jag typ gör ingenting just nu.........eller jo jag skriver ett inlägg som har spårat ut totalt. seriöst.
jag är typ världens tröttaste. du anar det inte mannen! åt helvete med skolan ville jag bara säga nu när jag ändå skriver mina känslor o så.. asså jag suger just nu, men jag är ändå bäst. TILL HELA DET HÄR INLÄGGET VILL JAG BARA SÄGA KÅÅÅÅÅBRY TILL. men ni som orkade läsa, tack.. tack för att ni läste mitt cepeinlägg. eller det var onödigt för mig att skriva det här. men palla sudda! HAHHAAH SUDDA!! SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA BORT DIN SURA MIN FÖRIIIHELVETE :D neråå.. den låten e min favoritlåt :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD samma men björnen sover.............. fast ne.
haha jag måste sluta nu, jag kan typ skriva en hel bok om det här. men det får bli nån annan gång :D eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0