KVÄLLEN

sitter och kollar på bröllopsduellen på 4an.
fett tråååkig kväll. josefine har inte loggat in på fb eller skype :(
så vi kommer nog inte svara på frågestunden idag :/ så, aa..
asså jag är så jävla förkyld så att det inte är sant!? seriöst, skitjobbigt -.-
alla har säkert haft skitkul och varit på kulturnatten ,medans jag legat hemma och gjort ingenting..
JAG ÄR FAKTISKT AVUNDSJUK PÅ ALLA ER SOM VAR PÅ KULTURNATTEN.
hah, det känns som att jag bar snackar om kulturnatten. ni sitter säkert ba ''vilket jävla tjat om kulturnatten..''
HAHA, men jaa. imorn om jag är frisk. vilket jag inte kommer vara , så träffar jag vel någon kompis trorjag :)
men det kommer aldrig hända.. aja, man får vel hoppas på det bästa :D
nu väntar jag bara på att josefine ska logga in och att emil ska komma hem, så jag kan fråga vad som hände på -janivetvad-.
nu ska jag kolla vidare på programmet jag kollar på ! så vi hörs vel imorn då. palllar inte lägga upp bild nu. men det lär ju komma en bildbomb imorn, ooom ni har tur . hare bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0