ny header

hej , jag tänkte börja om med allting.
jag var inte riktigt nöjd med förra..
förlåt jossan om du inte gillar det, men jag fick inte tag på dig.
och jag hade verkligen ingenting att göra , så jag gjorde det ändå (a)
är ju sjuk, så gick inte på kulturnatten :/
vilket jag hemskt gärna ville . men såklart inte blev..
men headern är gjord av mig. :) och jusste, den här frågestunden, vi ska försöka svara på frågorna ikväll!
men jag ska fixa det sista på bloggen nu, hoppas jossan blev nöjd iaf ;o
och att ni också lblev nöjda! jag ska försöka uppdatera oftare :)
våran statistik just nu suger :o verkligen suger asså!
tipsa om bloggen , det skulle betyda mycket för både mig och jossan .
ha en fortsatt bra kväll, eller vad man ska säga ♥


Kommentarer
Postat av: gabriella

gud vad fin blogg !

2011-09-10 @ 17:31:13
Postat av: hanna

fin header <3

2011-09-10 @ 17:31:57
URL: http://liindes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0