ORIENTERINGSDAG PÅ G

sho bree vad händer jao ? peace bree
, förlåt för den dåliga uppdateringen. måste bli bättre på att blogga förstår ni !:)
idag har jag det varit ganska stressigt . först vare ju skolan ,hade en föreläsning & seminarium , och så började jag på en powerpoint, som jag måste göra klart innan jag börjar på steg 3 i svenska . gjorde powerpionten med sööta bella! HAHAH vi skriver om groder.. fett intressant? viiiiisst?
hhaah eller inte, jag tycker att jag och bella är väldigt duktiga för vi gjorde nästan klart det!
haha nog om det. efter skolan åkte jag snabbt ner på stan. jag skulle köpa en sak på stan.
När jag köpte det jag hade köpt så sprang jag till bussen. hahah var sååååhär nära på att missa bussen ,den gick 15.05. Om jag skulle ha missat den bussen skulle jag fått vänta i 40 jävla minuter, det är inte så kul det!
men när jag kom hem så var klockan typ halv fyra? jag fixade allt inför ridningen & så åt jag lite snabbt.
Jag fick rida söta Janne. haha asså det gick säääääääämst idag. asså jag menar verkligen det.
jag hatar att rida honom, han är så jävla stark. asså jag fick ont i armarna efter lektionen? han hänger ju fan med hela jävla huvet ner eller något. det känns typ som att sitta och bära huvet på honom?
snälla lilla häst kan du bära ditt jävla huvud själv? svar: neeeeeeeeeej.
haha det här inlägget blev fett sääär men whatever. jag ska typ lägga mig i sängen och smsaaa!
haha jag är så jävla trött. hej vgd? idag fick jag bära ett huvud i en timme :D vrf? drf? hejdå.
puss&hej / angii . asså seriöst , jag lackar på JANNE. fett sär namn på en häst :D felååt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0