spökhuus!

hej bloggen o angi..
feellååååååååååt för att jag är sämt och bloggar knappt något men jag hinner typ aldrig :''(
men nu ska ni få en liten uppdatering ifrån fredags ;)


typ hela klassen åkte till någon sspppöklig herrgård och där fick vi typ gå in i en gammal smedja, och ja.. det var verkligen as tråkigt.. -.- typ det ända som var kul var att man blev så jäkla rädd för det satt nåra jäkla dockor överallt så man pissa ju på sej ..-.-
sen kom vi till det roliga, SPPÖHUSET!
haha vi visste att det skulle bli as leskiit så vi klumpa ihop oss i en grupp så att vi inte skulle dö men typ alla lämnade  mej.. så jag fick gå med erik armkrog och båda var skiit räddaa.. (speciellt erik)

aja jsut nu sitter jag och nördar vid facebook.. och har det verkligen as tråkigt.. -.-
ring eller messa till mej nuu.. annars dör jag snart!



hon te vänster är as fin, men snälla kolla inte åt höger (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0