uppdateringen söög

hej, kom nyss hem från stan & bio. jag var på bio med anna & madde.
vi såg på Spy kids . tror jag att den hette. vi såg i 4D . hahha det var inte alls som jag trodde det skulle vara..
men om ni vill veta hur det var så fråga bara på fb. :) iaf så sov jag hos mina kusiner hela helgen.
det var askul ! det var därför jag inte bloggade i helgen.. tyvääääär! men nu så bloggar jag äntligen :D
asså josefine ,snäll blogga. ingen kommer läsa bloggen om du inte bloggar.
kom hem med alexandra, och hon ska sova här ! naaajs jao! vi ska typ bara kolla på idol och sen så ska jag fixa inför imoooorn. asså vi har skolfotto imorn !;ooo snälla döda mig. jag kommer se ut som ett mongo!
seriöst, apful! hahahah. men vi får ju hoppas att den bilden blir bra på nått viiiis :) så ja.
men vi får hööras ! kanske blir ett inlägg ikväll , men vi får se.. puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0